Web v lektorském podnikání

Poslední měsíce se tomuto tématu hodně věnuji a ráda bych s vámi sdílela několik tipů!

Ještě nemáš web?

Pokud zatím nevíte, proč byste vlastní web měli mít a chtít, doporučuji zhlédnout video s markeťačkou Šárkou a webařkou Lucií. Já bych uvedla určitě argument, že to zvýší vaši důvěryhodnost u potenciálních klientů. Web vám ušetří spoustu času (odpadnou odpovědi na stále stejné otázky, obchodní podmínky vysvětlíte jedním zasláním odkazu). Také si lépe vyfiltrujete cílové klienty, můžete snadno a jednoduše komunikovat, co přesně nabízíte, pro koho jsou vaše služby vhodné atp. Jako poslední bod uvedu, že web může posloužit jako marketingový nástroj. Zkrátka se objevíte ve vyhledávači člověku, který zrovna shání lektorku španělštiny v okolí Brna.

Chceš vlastní web?

Pokud jste se rozhodli, že web mít budete, doporučuji se mrknout na náš produkt: Š𝓪𝓫𝓵𝓸𝓷𝓪 𝓹𝓻𝓸 𝓵𝓮𝓴𝓽𝓸𝓻𝓼𝓴ý 𝔀𝓮𝓫.
S webdesignérkou a mojí kamarádkou jsme se rozhodly usnadnit lektorům cestu k vlastnímu webu vytvořením šablony lektorům na míru. Zakoupíte si šablonu, ve které stačí vyměnit fotky, texty, barvy, logo a odkazy na sítě. Web může být hotový během pár dní. A jak tohle všechno zvládnete, i když nejste technicky zdatní? Lucka natočila více než 20 videonávodů, kde vás kromě jiného naučí, jak psát blog, jak vytvořit cookie lištu, jak sepsat obchodní podmínky, jak přidat novou stránku pro novou službu či produkt nebo jak na newsletter. Já jsem vytvořila demo-verzi webu, abych veškeré návody otestovala a vyzkoušela. Vymyslela jsem fiktivní lektorku arabštiny Annu Sahib, a pokud bojujete s psaním textů a neumíte se tzv. ,,prodat”, pak můžu texty na míru vytvořit i vám.

Anna Sahib a její webová stránka: https://lektorskyweb.demo.lucietomanova.cz/

Řešíš název, barvy, logo?

Pokud už šablonu máte, a nevíte, jak na název, barvy, logo a podobně, mrkněte do e-booku Průvodce online lektora, do kapitoly od Ivany Kudrnové. Nádherně popisuje oba své projekty, kdy v jednom začala, a ani nevěděla jak, a ve druhém si předem vše promyslela!

Web máš, ale jak ho dostat mezi lidi?

Už web máte, a naopak řešíte problém, že jej nikdo nenavštěvuje? Sepsala jsem článek, ve kterém sdílím 8 tipů, jak přivést nové zákazníky na svůj web.

V článku se dozvíte, co je SEO, proč tvořit obsah a věnovat pozornost obsahovému marketingu, a proč tvořit obsah nejen na své sítě, ale přispívat svým know-how i do jiných projektů. Článek vznikl právě ve spolupráci s webdesignérkou Lucií, která se na svém blogu věnuje tématu: Jak na web.

V dalších článcích se dozvíte od profíků z oboru třeba právě jak na brand a jak na texty.

Užijte si tento kreativní proces ve svém podnikání! Pokud vás zajímá osobní příběh člověka, který šel krok po kroku, od mého e-booku přes konzultaci, šablonu až k založení sociálních sítí, mohl by se vám líbit rozhovor s lektorkou Lenkou Ptáčkovou. Lenka je lektorkou angličtiny, která se rozhodla po studiu začít podnikat a učit angličtinu na volné noze, bez pomoci jazykových škol a dalších institucí. Jaké byly první kroky? Proč se Lenka rozhodla přečíst si Průvodce online lektora? Co jí dala konzultace se mnou a co pro ni bylo nejtěžší? Jak dlouho trvalo všechno zařídit? Co by doporučila ostatním lektorkám na svém místě?

S Lenkou jsme vymyslely, jak se vyprofilovat a vybrat cílového klienta. Daří se jí to? Co jí nejvíce pomáhá najít nové studenty a jakou změnou v podnikání je pro ni webová stránka? Moc mě baví sledovat Lenčiny pokroky, založení sociálních sítí, vytvoření názvu, loga, textů. To je úžasný proces, a chci, aby se o něj Lenka podělila i s vámi a inspirovala ty, kteří chtějí udělat podobný krok.

Dejte mi vědět, co vám pomohlo nejvíc! 💙 Klidně mi napište na deutsch.mit.kika@gmail.com 🥨

Ať se v podnikání daří!